De Hofstee officieel geopend

Wat een feest! Op 13 mei vond de officiƫle opening plaats van De Hofstee. Een dag later, zaterdag 14 mei, ontvingen we veel gasten op onze open dag. Het weer werkte goed mee. Onder het genot van een hapje en een drankje bewonderden de aanwezigen de prachtige woonlocatie. Natuurlijk waren alle bewoners aanwezig, vol trots lieten zij hun gasten hun nieuwe woonplek zien.

De officiƫle opening werd verricht door de jongste en oudste bewoner van de Hofstee: Ravi Kunst en Johan Groeneweg. Ze werden daarbij vakkundig geassisteerd door de burgemeester van Nissewaard Foort van Oosten en initiatiefnemer Arie Korengevel.

Voor de laatste had de burgemeester nog een bijzondere verrassing in petto. Arie Korengevel en zijn vrouw Magda kregen bij de opening allebei een koninklijke onderscheiding opgespeld. Zeer verdiend, vinden wij. Arie en Magda Korengevel hebben zich jarenlang met tomeloze energie ingezet om De Hofstee tot stand te brengen. Steeds stelden ze daarbij het welzijn van mensen met een beperking centraal. Dat is zeker een lintje waard!